I can't help to think that my life has no spark at all.
How sad is that?
Everything has become a ritual. Yup. No spark at all.
Probably I should borrow the All-Sparks to sparkle my life.
"Bumble Bee!!! give me the All-Spark!! I summon you!!"
*there's the robot sound effect when the autobots transforms*
Suddenly I transfom into a hot robot kaler pepel.
*snap*
How life can be so darn un-interesting.
Probably I should start learning how to drive again.
I don't want my license to go to waste.
"Abah! Belikan Iya kereta kecil warna merah! Nak sekarang jugak!!"
Esok gerenti bangun pagi-pagi dah ada kereta kecil warna merah depan rumah.
Boleh bawak pergi jalan-jalan. Jumpa nenek ke.
Pastu sesuka hati la nak pergi Pekan rabu la nie jugak.
Tak payah tunggu budak busy tu.
What the heck I'm rambling about???????
Want to know a secret?
Yesterday I learned the paparazzi dance from Youtube. (owmigoshaimsolaym)

8 comments:
pekan rabu?
hurm?
saje je..
merepeks...
lagipun saje nak involve ur town in my words of sarcasm..hehe...
hurm
muk i'm hving doubt nak g rumah hang.
takpa ka aku p ni?
hahaha gila comel ira merepek.
XD
hang datang je laa..
awat nak doubt2 nie?
no doubt k..
comel ke del?
uhuhuhuk..
nak merepek lagi lah..
hehe..
ira pi sepak diri kau sendiri
aku pening ngn entri ko lately
hahahahhaa....ala org tu byk sgt keje ke smp ur mind goes into the lost world????hahahhaa
get a grip...wake up ira...hahahaha
Post a Comment