Monday, July 05, 2010

tak perlu update dariku.

Budak tu kembali buncit! yesssss. Boleh bagi balik gelaran budak buncit kat dia.

Hidup agak stress sekejap selepas balik Langkawi haritu. Mungkin sebab happy sgt kat sana tu yang backfire. Teruk kan? Karma is doing her thang. You've done a good job Karma. *pat behind Karma'a back*

After a week of depression, life goes on as normal. No more karma drama. *hopefully* I'm going to busy myself with stuff. (read more to find out what the stuff is)

I've find out that my meager salary is not enough to pay all the bills I need to pay. So I'm thinking of finding a part time job if not a new job with better pay.

I'm thinking of tutoring after work. Am I fit for that? Lepas balik kerja, terus shoot gi kelas tuition yang hopefully saya boleh dapat dekat area Setiawangsa. Sebab sebaik saja turun dari tren Setiawangsa tu boleh la start kerja part time just around the corner. Takyah buang masa harung jem and carik parking kereta kann.

But the problem is right now, sanggup ke aku nak carik kerja sekarang ni? ada masa ke nak carik? Sekarang ni balik rumah je terus terlentang tidur atas katil yang extra2 comfy tu.

Alia!!! Tolong carikkan kerja part time tu yeh!! kalau ada full time lecturing yang gaji 3+++ boleh gak. Hehehe.

I'm motivating myself to go to the gym more often for this month. Last month was a wreck. Pergi 2 kali je kut. Mati aku lemak dah banyak terkumpul.


Note: post-Langkawi addiction: chocolate eating madness!! fatness behold!!!

No comments:

My photo
ordinary. nothing extraordinary. just a little bitchy at heart. but will never admit it. i'm pretty nice n nerdy. u nice to me. i nice to u. it's that simple.