Ini masa sekolah Tingkatan 4 dan 5
.1. 5 tabiat buruk ketika sekolah.
a. merayau ngan nisa intai kelas lain tgh belaja. (especially kelas faisal 3D)
b. bawak gula2 nak kasi kat guys
c. kasi org lain tiru exam, homework.
d. lepak/berjemur kat luar koridor kelas.
e. lipat lengan baju (semestinyee)
.2. 3 subjek kegemaran.
a. English
b. Prinsip Akaun
c. Sains (sbb masuk lab bole main ngan paip air)
.3. 3 subjek tak digemari.
a. Add math (ntah hape2 yg aku belajar)
b. Ekonomi (ntah hape2 yg cikgu tu ajar)
c. Bahasa Melayu (pusaran bosan!!)
.4. Menarik ttg aku.
suke makan seaweed!
.5. Used to love.
a. eating junk food a lot.
b. reading books frm morning till night without stop.
c. braiding my friends hair.
d. miss-calling people.
e. playing inline rollerskate.
.6. Takboleh hidup tanpa.
a. parents. faisal.(!) cermin mata. duit.
.7. Telefon Siapa Sebelum Tidur.
faisal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! every night without fail.
nak tag:
rahimah rashid and faisal aziz and emaburnsred!!

8 comments:
Love you ayg...this is so sweeet~
very nice! hahahahaha
what happened to the other one?
very nice! hahahahaha
I'm on the other side of the world, but I don´t know how important this can be to someone. Does anyone's existence need to be so relevant to others?
Today, I'm glad to find your blog, cause I have a daugher, almost your age, and I understand how dificult it is to understand life.
But life doesn't suck!
Have a nice day. :)**
awk xnak tag kite ke? huhuhu :P
kt tag awk dah ema..huhu..
aish..apsal byk sgt org yg tak dikenali komen..
virus kah nie?
hai awk..
jgnla sayang kat faisal tu..
miahaha..
Post a Comment